9 / 4 - 2009 !

Tjulululu.

Idag vid sextiden hämtade vi Elinor för hon ska sova hos mig , vi drog hem te mig och fixade oss och sedan ringde vi Linus och tvingade honom te Rotebro :), sen ringde vi Johan&Simon, så dom kom också, vi drog hem te mig och hade typ askul, jag satt vid datorn litegrann å så :p<3. Sen efter ett tag vid halv elva skulle Linus hem, synd för honm asså. Sen var jag och elinor med simon och johan typ hela natten. :p efter ett tag skulle Simon hem , å då vare ju bara Johann kvar.
Elinor & Johan ville sträcka, men jag typ somnade asfort. Var liksom asatrött. Hade gått upp halv sju den dan, för jag skullle me min syrra te jobbet, hon jobbar på dagiset Silverbäcken. Det var bara två barn på hennes avdelning idag, ;P<3
Amelie & Nelly hette dom små pluttarna x'D Skitsöta.

Aa, det var typ hela min dag, jag&johan&elinor hade det ju bästast :D<33333


hugs&kisses from M'<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0