GLAD PÅSK !

hejsan allihopa !

idag när jag vaknade hos Elinor var klockan 12.00. Då gick vi upp, och Elinor letade efter påskägg i trädgården, hon fick ett litet och ett mellanstort. Efter det så skulle vi äta frukost, men dom hade inget bröd , så Amanda (Elinors syster) bad oss cykla ner till OKQ8 och köpa frallor till oss tre, så jag fick låna Elinors cykel och hon lånade Amandas, sen var det bara att trampa. När vi kom  fram till macken fanns det bara två frallor med "pylle" på x'D
Vi köpte en stor chokladkaka och en kanelbulle. Chokladkakan skulle jag och Elinor dela på efter att vi ätit frallorna.
Kanelbullen var till Amanda eftersom hon inte fick någon fralla me pylle på :P, när vi kom hem till Elinor igen,så stog pappa och väntade på mig, för vi skulle till mormor. När vi kom till mormor skulle vi äta, vi åt såklart påskmat eller påskbord som man kan säga. Det var jättegott, så jag åt tiills jag mådde illa, sen åkte vi till kyrkogården och kollade på Kerstins, Mays och Anitas gravar. Sen åkte vi hem och åt tårta som min mormor hade gjort, muuumsiigt. Efter det satt vi och pratade litegrann och sen åkte vi hem. Nrä vi kom hem lekte jag lite med William, min granne som ska fylla två i Augusti. Och sen spelade jag kubb me willes storebror kevin. Sen ick vi hem och åt middag, sen följde jag me pappa ut i spåret och sprang ett varv. Och nu e jag hemma och har precis duschat och sitter och slappar fframför datorn ! :)<3

GLAD PÅSK ALLESAMMANS !!!! :D<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0