michelle älskling, <3 carolina e saknad
hejsan ! <3

Idag när jag vaknade klädde jag på mig å hela min familj åkte och handlade på Coop, vi handlade skitamycket saker, från mat till snacks och allting, sen där köpte jag en happy meal med nuggets och sötsur sås, till frukost :P så gott asså, pommes frites också såklart. Sen när jag kom hem så åkte mamma till Ingela för Ingela fyller år idag, och Malin åkte till stinsen och skulle köpa nån present till hennes kompis. Satt och chattade med carolina :(<3 saknar tiderna då det var vi två, men nu e det över . WÄh .. :(</3. Aja, sen kom michelle hit, vi stack ut . Vi drog ner te hallen å tog lite bilder . :) Eller "lite" bilder rättare sagt, skitmånga , men iallafall. Sen gick vi hem till mig och hämtade pengar, vi skulle köpa glass, och när vi köpt glassen och var påväg hem skulle Micha hem, å nu sitter jag här och skriver , och väntar på att micha ska komma och att maten ska bli klar, vi ska äta: Grillad fläskfilé med barbeque grejsemojser och tzatziki och baguette ! :) MUUUUMS, min favoritmat tror jag, iallafall på sommaren , det är verkligen SKIIIIIIIIIIIIIITTTTTGOOOOOOOOOOTT med grillat på sommaren, :)
aja nu kommer micha strax, hoppas jag, pusshej .

//mirandanilsson ! :)

* BILDER SOM JAG & MICHELLE TOG KOMMER SENARE IDAG TROR JAG ! *

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0