Roligast med Anna ,Linn & Linnea ' <3

Hejsan alla fina ! :)<3

Idag har jag varit i skolan, hela dagen, där händer det som vanligt inga speciella saker.
Efter skolan gick jag hem och käkade mellis, efter det ringde Linnéa mig& frågade mig om jag ville studsa studsmatta med henne, med ballonger fyllda me vatten, de ville jag. När jag kom hem till henne hade vi inga ballonger så vi åkte ner till ViVo & Pressbyrån & Videobutiken, men inga ballonger där inte. Vi cyklade till Coop, där hade dom ett hundrapackspaket,, det köpte vi. När vi kom till Linnéa igen ringde vi Anna&Linn och fråghade om dom ville hoppa med oss, det ville dom. När dom kommit fyllde vi ballongerna med vatten oc hoppade, skitroligt, vi asgarva typ hela tiden. Den första ballongen spräcktes över anna, anna blev full med vatten, å alla återigen asgarva. Sen åkte jag hem och käkade middag, sen åkte jag tillbaka till Linnéa, då fortsatte vi att hoppa med ballonger. Men efter ett långt tag frös jag&anna så mycket att vi gick av studsmattan , då gjorde Linn&Linnéa det också. Vi gick upp och duschade med varmvatten ( vattnet i ballongerna var iskallt ), det var verkligen jätteskönt !, sen gick vi ner och lagade mat, hamburgare och pommes frites, å näre va klart satte vi oss ner och åt, muuums :)<3
Sen var jag tvungen att gå hem, å nu sitter jag här och käkar äppelpaj&vaniljsås !

Det var min dag de, pusspuss ! ;D<3

//Superprinsessan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0