skolan & förlåt !

Förlåt om jag inte har bloggat har inte haft lust eller tid.

Nu sitter jag i skolan, och har tio minuter på mig att blogga !
Imorse när jag vaknade gick jag upp år frukost & surfade ,
sen klädde jag på mig och gick till skolan, hade hem & konusment kunskap första lektionen.
Vi skulle steka pannkakor, jag jobbar i vanliga fall med Samuel, men idag fick jag jobba med Hilding.
För att han brukar jobba med Lovisa men hon var sjuk idag, pannkakorna blev jättegoda ! :)<3
Idag efter skolan ska jag inte göra något speciellt , bara chilla tror jag, tråka me andra ord.
jag sitter me Anna,Sofie & Linn ! :)<3

Vi e bästisar annanananannanananananah :D<33


VISSA säger att jag é pervers, sprider rykten om mig me andra ord.


hejdå ;'/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0