TjabbaTjenaHallå !

Tjooo allihopa !

Idag var det ju skola dårah , första dagen efter lovet , trött.
På musiken idag, sjöng vi och spelade instrument, men jag sjöng.
Vi spelar & sjunger till Abba - I have a dream !
Det är rätt kul att sjunga, men vi skulle egentligen ha till mamma mia med Abba.
Men den e så svår så vi ska ha den efter den här abbalåten.
Efter skolan nu e jag me Michelle & Linn, eller Michelle gick hem nyss tyvärr,
Linn sitter å gör massage på mig just nu, lyyyyyyyyyyx  ;D<33
Sen ikväll ska jag på bingo och servera kaffe&bulle till pensionärer,
jag får 100 kronor av pappa varje gång jag hjälper till att servera , så det är det värt.
Jag samlar till en bärbar dator, :) det går faktiskt väldigt bra, har över 4000 tror jag . :)<3

ajaa nu ska jag designa lite , eller fixa med bilder.

Puss&Kram'<3
//superprinsessan,
kommentera gärna min design (;<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0