tjenahmittbenah ! xP<3

Tjenah Mittbena assooo,
idag har det varit problem dag, eller inte för mig,
men för anna & carolina. Dom e så tajta, men dom bråkade idag,
vi fick reda ut allt på lektionerna, det var lag vs lag , om man säger så.
Men tillslut efter svek,tårar, fula ord, blev dom vänner igen , brabra ! :)
Efter skolan, gick jag hem för jag skulle vara me lollo, hon skulle smsa mig när hon hade slutat,
men hon gjorde inte, det . Så jag struntade i henne xP, hennes nalle var hos hennes mamma, !
Men hon smsade mig mitt på dagen, konstigt :S men skit samma, imorgon åker hon te örebro,
jag eiramirandanilsson kommer sakna henne allra mest , jag svär asså :(<3
För jag älskar henne mer än mest dåraah, ;D<3 Aja,
men sedan har jag bara varit inne på facebook, och playahead & msn. Druckit lite coca cola också haha, (:
jag e så nyttig vettuuh :)<3 Ska på träning från 19.00-21.30 sen kmr jag hem och loggar troligtvis in :D
idag ska Patrik Edgren, lagkapten i AIK-herrar i elitserien , (SM-guldmedaljörer) han ska träna oss idag,
kulkulkul . Aja ska byta om nu, puspuss ,:D<3

//miranda

ps. skrev en dikt för nån dag sedan , den hhandlar inte om nån speciell,
såhär é den ! :

Om det bara skulle gå,
skulle jag för din skull försvinna,
för dej betyder allt att vinna </3


aja kramkram ! (:<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0