tjenatjena !

Shuelululululu !  ;D<3

När jag vaknade imorse, låg jag och latade mig en stund sedan gick jag upp,
jag gick ner och tog mig två mackor , dom e runda hihi, (a)<3
Aa, och sen gick jag te skolan, me tuggummi i munnen muums:P
Sen, hade vi matte, och jag räknade litegrann. Sen hadevi rast
Jag var med Anna på rasten, vi gick bort ttill hemkunskapen och kollade litegrann.
Sen gick vi in, och hade engelska, vi hade någon sorts uttalsövning.
Sen har vi fixat permarna och sånt, nu sitter jag här ock skriveer,
men snart ska linn logga in, för jag ska få reda på mina nationella prov svar ! :o)
Efter skolan ska jag vara med Michelle, och vi ska ha vattenkrig.
Hejdå ! =)<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0