dator & nintendo DS

tjabbatjenahallå !

idag har det inte hänt något speciellt.
skoldag som vanligt, inte så kul.
Efter skolan gick jag hem.
Ringde mamma & frågade vart dom var,
dom var hemma om 2 minuter sa hon.
Dom hade med sig mitt nintendo ds hem,
och min laptop, vi hade gett den till min mammas jobbarkompis.
som skulle installera virusprogram och sånt.
och lägga in spel på mitt nintendo ds.
idag fick jag tillbaka dom.
Sedan ringde linnea, och frågade om jag ville hoppa studsmatta me henne & nicolina.
det ville jag ju såklart, haha.
jag gick hem till linnea , vi hoppade en stund.
sedan åkte vi & köpte klubba.
mumsigt, sen åkte vi te skolan och käkade klubborna där.
linnea köpte inte klubba,hon köpte glass,
men sedan skulle hon & nicolina hem och äta.
då satt jag vid bordet och väntade.
efter maten skulle nicolina hem,
då spelade jag och linnea nintendo ds.
& nu e jag hemma och ska lägga mig och spela nintendo ds,
hehe, puss och kram . ha de bästast.


/superprinsessan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0