tjocktröja & "dikt"

Tjenixen på dixen.
Okej, lät ccp men skit samma ;)<3

imorse ringde pappa och väckte mig som vanligt,
då gick jag upp, klädde på mig, käka frukost
sedan surfade jag litegrann, var mest inne på playahead.
facebook också faktiskt ! :D
men iallafall, det var en helt vanlig skoldag,
tog bilder me carolina , kul som vanligt me carolina :)<3
nästan helt vanlig skoldag, vi fick sluta 13.05 !
LYYYYYYYYYYYXIIIIIIIIIIIIIIIIGA 5:oooor ! :)<3
nejnej, egentligen så har vi idrott sista lektionen,
men min lärare var och avslutade sin kurs på universitetet.
Så då fick vi sluta tidigare ! :) lyxlyx vafan .
aja, efterskolan drog jag och mina bästavänner
anna,linn,carolina,linnéa & sofie te väsby centrum.
Kollade i affärer, å i sista affären vi gick in i innan vi skulle hem
var "NewYorker". Alla vi köpte en tröja i olika färjer där det stod:
Kiss me..... cause i´m cute.
Jag köpte en mintgrön,
sedan hämtade pappa mig , så åkte vi hem.
Vi hade träning lite senare,
löpträning i spåret, duktig som man e sprang man .
Med min gullfia lina nordh. sötast som vanligt ! :)
ah, sedan hade vi lite spenst övningar,
sedan fick vi gå hem.
fast jag & pappa skjutsade hem agnes,
sedan åkte vi hem & hämtade pengar te donken.
hheehe, tjockiiiis i know.
å nu har jag duschat precis,
ska sova, skiitatrött, skola imorgon
FREDAAAAAAAAAAAAAAG :]<3

ppuss ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0